söndag 2 januari 2011

Avkoppling

Vi har haft det så mysigt uppe i stugan :) Vi har tagit det lugnt, busat i snön, tagit promenader, bastat o bara "varit". Lovely! Ska visa er lite bilder senare...

Nu har vi skottat av heela gården... tur att snälla M hade varit hit o kört av en sväng med sin 4-hjuling. Tack! Ska packa upp det sista, elda lite till, slänga in tvätt o sen ta en dusch.
Mina hjärtan på NyårsAfton
Det blir en hel del uteaktiviteter när man är i fjällen :) Så här e vi ute allihop... Liten tyckte det var så skojigt att få sitta framåtvänd o kika vad alla gjorde. Dock blev han snabbt kall om kinderna & näsa :(
Sunshine har nu kommit på att man kan "spela apa" framför kameran...
Jag & min stora älskling tog en skön morgonpromenad på NyåraAfton... skönt att bara får vara :)
Ser ni min fina nya mössa jag fick av E

Jag vill önska er alla ett
Gott Nytt År
2011


Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar