tisdag 25 maj 2010

Tebax

... i söndags var jag o Sunshine på konfirmation (igen) medan pappa E jobbade, å vi slocknade alla 3 rätt fort när vi väl var hemma igen o fått i oss lite sen middag ;)

Igår måndag var ingen bra dag... hade en massa sd hela dagen o på em började de gör ont oxå :( men åkte iaf iväg o kikade på lillPrinsen L o fick god fika :) Så söt & liten! Väl hemma somnade jag o & Sunshine rätt fort... o sd lugnade ner sig, pust.

Jobbet tar just nu all min energi o ork :( så det blir inte mkt gjort här hemma... orkar inte ens titta på tv´n/datorn, utan vill bara "i säng".
Men fick idag ett glädjande besked från FK = Havandeskapsansökan "gick igenom" så from 21 juni blir jag hemma. Så j*vla skönt! Längtar redan...

Nu ska jag försöka få tjejen i säng, hon sitter o klipper i papper så det kan bli protester ;)
Kram//i

P.S Stort Grattis till bästaste M på födelsedagen idag ♥

1 kommentar:

  1. Tack gumman <3

    Gud så skönt med hp, det behöver du verkligen så du förhoppningsvis får varva ner och njuta lite!

    Kramar

    SvaraRadera