lördag 1 maj 2010

Altanen

Nu så... e de färdigt! Visst blev det bättre!?!
Vår "nya" altan =)
Från utsidan =)
Tänk att det kunde gå så fort ;) Synd bara att mina fina snittrosor försvann innan jag ens hann blinka. Men men får se om de vill kika upp igen? Annars finns risk att det blir plattor där me.

Nu sover Sunshine o jag väntar på att E ska komma hem från P, så vi kan duka fram lite ost o kex. Mums! Ska festa till med lite brie... ja, jag vet :/ men e så svag för det ;) å kanske blir det någon bra film me.
Trevlig Lördagskväll på er!
Kram//i

2 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni är! Roligt med allt "utepyssel" man kan fixa med nu när våren kommit. Mitt foglossningsbälte har jag fått från en av mina svägerskor, det används flitigt just nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var snabbt jobbat och fint blev det med! Hoppas ni har en riktigt mysig kväll. Själva ska vi ner i källaren och skruva upp hyllor ;)
    KRAM

    SvaraRadera