söndag 16 maj 2010

Söndagen

har bjudit på en lugn dag. Skönt! Startade dagen med en sovmorgon till 9. Sedan har jag & Sunshine fixat o donat i sovrummet...
Sunshine läser bok i vår nya säng
♥ ♥ Min lilla älskling ♥ ♥
Sedan har jag hängt upp persienner på altanen, men hann inte färdigt så får fixa klart det någon annan dag.
Efter lunch åkte vi till min mor & far för E skulle mecka bil... å jag & Sunshine kika på fotboll :D Så har varit ute hela em i solskenet o bara njutit. Hann med en liten tupplur innan fotbollen, välbehövlig, men känner mig redan supertrött...
Dagens Jag...
jackan fick dock stanna i bilen ;)
Förhoppningsvis så har man fått lite färg i ansiktet denna helg...
Me - I
som börjar bli lite rund i ansiktet ;)
det e inte bara magen som blir det...
Nu ska jag göra mig iordning för sängen... å hoppas på en god nattsömn. Inte alltid så lätt när liten sover bort & min förkylning tycks bli värre igen :(
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar