söndag 9 maj 2010

Lördagen

... gick undan ;)
Startade dagen med att besöka marknaden här, den var liten i år men lite godis, strumpor o karusellåkning blev det iaf. Cyklade förbi hemma hos min mormor/morfar o fick oss en fika ;) Morfar/gammelmorfar kom sen förbi o lagade Sunshines punktering på cykeln. Så nu e den trampbar igen :) till Sunshines stora glädje! Fick lite annat besök mitt på dagen så jag slapp städningen ;) för på em var det ju lek & bus med tjej-ligan :D

Till middag fick det bli hamburgare... gillades av dessa tjejer:
Mums!
Plockade undan lite för att sedan slänga mig i soffan o mysa med min 2 älsklingar ♥ ♥
-"Puss puss Bebis"!
Blivande storasyster kramar o pussar bebismagen flera gånger varje dag så igår medan jag tog vecka 27-bilder hann det bli x antal ;) Magbilder kommer senare... för nu blir det till att fixa sig i ordning då jag & Sunshine ska iväg på min kusin S konfirmation.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar