lördag 22 maj 2010

Mätt

å belåten e jag nu :)

Våra fina vänner var över en sväng på kvällningen o fick i sig lite smörgåstårta... Gott! Tack alla Ni, för en härlig dag! Tjejerna lekte, kivades lite o hoppade studsmatta

Jag har hjälpt syrran med lite skoljobb, plockat undan utomhus o faktiskt tagit mig lite glass. Nu ligger jag i sängen o tänker straxt släcka lampan... har 2 här bredvid som redan snarkar gott ;) Å så har ju jag & E varit duktiga o dragit upp en hel överfull skottkärra med maskrosor idag. Dock fick jag sammandragningar redan efter 10 min, så E fick fortsätta göra klart själv, men nu så e det iaf fint igen :D å inga groteska bamsingar i rabatterna, staketet lr på gräsmattan ;) En heldag ute i solen har resulterat i en hel del färg o ränder efter linnet :( men men bikinin åkte på på em. Härligt är det med SOL!

Imorn ska vi nog iväg på konfirmation, igen ;) å förhoppningsvis hinner vi in på Gränby en snabbis oxå. Är i stort behov av långa linnen... å Sunshine sandaler.

Natti natti
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar