söndag 20 november 2011

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Cilla!

1. Varför började du blogga?
Blev tvungen att gå tillbaka i bloggen o kika... började i september 2008. Saga hade nyss fyllt 1 år och jag var fortfarande föräldraledig. Tanken med bloggen från allra första början var nog att jag skulle "skriva av" mig efter att ha förlorat hörseln på ena örat, plötslig dövhet, men den har nog blivit mer en blogg där jag dokumenterat våra liv och framförallt barnens :) Ni får följa min/vår vardag. Men jag kan ärligt säga att jag mesta valt att skriva om de "bra", just för att jag vill ha en positiv o glad blogg :D Så skoj att bläddra tillbaka o läsa.

2. Vilka bloggar följer du?
Det blir mest några vänners bloggar, några pysselbloggar o träningsbloggar. Men har på senaste tiden varit väldigt dålig på att läsa...

3. Vilken är din favoritfärg?
Hmm, oj! Det beror lite på vad det gäller men jag är svag för rött.

4. Vilken är din favoritfilm?
Utan tvekan Dirty Dancing, som jag säker sett 100 ggr.

5. Vilket land/vilka länder skulle du vilja besöka?
Thailand igen, Malaysia och kanske Florida.

Jag ska ge vidare denna utmaning till 5 bloggar:
Ambi,  Emma, Frida, Lotta, Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar