måndag 14 november 2011

Mörkbrun igen

I fredags fick jag hjälp av bästaste Cilla att färga håret :) Tack!
Så nu är jag MÖRKBRUN! Jag putsade även till lite med saxen, så nu känner jag mig nöjd igen :D Spar med helklippning närmre jul.
Lite putsning....



Dark...


Dagarna går o nästa helg är det redan 1:a ADVENT! Tänk, snart är julen här :) Men var är SNÖN??? Vi vill gärna ha snö nu. Hoppas det kan komma lite till advent iaf.

Vår helg har bjudit på fredagsmys, film, bad, ridning, vänner, födelsedagsfirande, kräftor, vin, mys med familjen, kyrkobesök, vedkörning o pizza.
Barnen har "fastnat" i tågbane-lek :) Å det är rätt skoj att bygga ihop en lång tågbana :) å se dem leka fint tillsammans.
Syskonlek
Nu ska jag slå mig ner i soffan o vänta på att min stora kärlek vill komma hem.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar