tisdag 8 november 2011

Tidigt advenspynt

Idag har vi tillbringat fm tillsammans med Cilla o grabbarna :) Tog oss iväg till vår nya o stora lekpark för att göra oss av med lite energi ;) Eddie ville såklart inte sova utan ville oxå klättra, gunga o åka kana.

I morse var jag o handlade lite adventspynt efter att ha lämnat Sunshine på kyrkis. Hittade en fin stjärn"gardin" till Sunshine o snöflingor till altanen. Så jag & Sunshine har ny tjuvpyntat lite! Det blev så fint på hennes rum, hon har inte haft någon förnsterlampa på ett tag då den tidigare åkt i golvet...
Fina fönstret

Igår pysslades det lite här hemma... Plåtburkar från Eddies Lemolac o överbliven tapet, vips så hade vi 4 nya burkar m. lock till förvaring av Sunshines alla smågrejor :)
Några blev lite "bubbliga" men men
Snart kommer oxå bilder på "nya" hallen. Ska införskaffa den sista förvaringen imorn, hoppas jag. Om jag nu bestämt mig för vad jag vill ha ;)
Kram//i

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut i fönstret! Du är så pysslig och duktig Ida! Kram

    SvaraRadera