söndag 20 november 2011

Adventspyssel

Igår drog jag & Sis igång med pyssel på hög nivå ;) Enris, tunna kvistar, sax, ståltråd o nylontråd. Sen var det bara att sätta igång...
Sis försöker sig på en stjärna
Enris går det åt mkt!
Jag gjorde 2 hjärtformade kransar, en till mig o en till mamma. Men sen gav jag mig på att klä in en ljusstake (som jag inte är så förtjust i)...
Före
Efter

Ja vad tycks?!? Jag gillar den iaf ;) å med lite nya ljus o kanske någon tomte i så blir den nog riktigt fin :) Någon som ska vara Lucia? Då har jag en krona ni kan låna ;)

Bilder på lite fler kransar (dock fick jag ingen bild på stjärnan):
Vår blivande krans till dörren
Mammas/mormors krans
Sis stora hjärta
Så idag blir det till att "pynta" vår krans o hänga upp den :) Har inte bestämt mig ännu hur jag vill ha den men det visar sig.
Kramar//i

3 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni är! Jättefina, får du visa mig hur man gör :-)
    Hoppas du är bättre! Själv har jag fortf sjukt ont i halsen...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad duktig du är!!! Du är en riktig pyssel/mysmamma! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni!
    Älskar verkligen att pyssla :)

    SvaraRadera