måndag 21 november 2011

Mer pyssel...

Idag tog vi på oss storstövlarna o traskade ut i skogen innan lunch :) Plockade med mig lite granris hem...
Så nu har vi adventspyntat lite till på trappan.
Granriset hamnade i en glasvas

Fint på trappen













Blev inte riktigt nöjd med dörrkransen, så tog bort det röda bandet.
Tycker att det blev bättre, kanske kompletterar vi med lite röda flugsvampar närmre jul?!
Granriset räckte till en liten grej till men visar den lite senare då den förhoppningsvis hänger där den ska ;)
Kramar//i

4 kommentarer:

  1. Aha! Nu tror jag jag vet :-)

    SvaraRadera
  2. Det röda var ju jättefint tycker jag :-) Men fin nu med :-)

    SvaraRadera
  3. Engla: Tack!
    Ja, det saknas lite rött nu, tycker jag me. Men tyckte inte bandet blev bra så spånar vidare på det röda ;)

    SvaraRadera