tisdag 8 november 2011

Efterlysning

Har försökt klicka hem lite foton på kidzen men det gick inge bra, så jag skriver ett inlägg ist :)

Jag är just nu i en "bonar" fas, o efter att vi började röja i källaren (i helgen), så hittade jag ett så himla fint tyg. Köpte det när Sunshine var liten men inte hade eget rum, å sen glömdes det bort. Men nu skulle jag vilja hitta LampSkärmar att klä tyget på, runda o ca 20 cm höga..? Kan man köpa bara "stommen" någonstans? Tips? Egentligen gör det ju inget om skärmen skulle vara komplett med vitt tyg på... så sätter jag mitt tyg utanpå!?!

Trevlig kväll på er! Nu blir det snart Äntligen Hemma här.
Kram//i

3 kommentarer:

  1. Du kan ju köpa skärmar på ike och rusta bara skärmen de är ju klädda, men som du sa kan man ju sätta tyget utanpå:-)

    SvaraRadera
  2. ikea ska det stå

    SvaraRadera
  3. Alt. så köper du skärmar på loppis/blocket eller nåt sånt och river av de gamla tyget. :)

    SvaraRadera