torsdag 10 mars 2011

Torsdag

Idag har vi varit ganska effektiva, samtidigt som jag & Liten haft en mysig dag ♥

Startade dagen med att lämna storasyster hos dagmamman :) å sen tog vi en promenad i solen, ner till affären... slut på kaffe ;) Ack, så jobbigt det var med en näsa full av snor ;) Hoppas denna förkylning vill ge med sig snart!

Därefter har vi dammsugit, torkat golv, ätit lunch, haft besök av gammelmorfar, myst/lekt på golvet...
Min älskade kille ♥













Liten börjar bli så stor... en glad kille som bjuder på många härliga skratt :D men har så smått börja ana en liten vilja, långt där inne ;) får se hur stark den blir...

Hade precis satt mig med en latte, då det ringer på dörren ?!? Så nu har jag blivit "frälst"! Nej, men 2 tanter vill prata om Gud o Bibeln... lyckades inte någ´e vidare, då jag inte tror på någon Gud.
Vad tror ni på?

Nej, nu ska jag drick min latte o bara njuta av lugnt, innan det är dax att hämta hem min stora älskling ♥ å sen lekdate =)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar