fredag 4 mars 2011

Målning...

Ja, vad gör man inte en fredagskväll utan barn ;)
Sunshine blev hämtad av bästaste mormor, ville ju träffa moster ♥ å sova med henne. Liten somnade tidigt ikväll, e inte riktigt på topp :( tänder lr förkylning?!?
Så jag & älsklingen har målat i köket, så nu är det grundmålat o vi hoppas kunna måla vitt imorn bitti, så vi får in kyl & frys någon gång ;) Skafferiet e på gång oxå, lådorna är ihopskruvade men inte på plats ännu...

Idag har vi iaf haft en mysig dag tillsammans med C o grabbarna ♥ Tog en fredagsfika, på "nytt" ställe, men vi håller oss nog till det "gamla" där det inte finns lika mkt utrymme att springa på ;) Jag hade det ändå rätt lugnt med mina 2, då Sunshine inte "röjer" så mkt ;) men C hade det lite svettigare ♥ Blev sedan bjudna på god lunch o bus hemma hos dem, innan vi till slut tog oss hem på em. Tack för idag!

Min fina ♥ i "inbakade" flätor
Nu har jag hällt upp nötter, frukt-&nötmix (till mig) & chilinötter (till E). Så vi myser ner oss i soffan, innan sängen väntar. Tidigt för mig, då jag tror Liten kan vakna :( å kanske inte bara en gång...
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar