söndag 20 mars 2011

Sovmorgon

... va e de för nåt!?!
Idag hade jag önskat å hoppats på lite sovmorgon då liten somnade närmare 19 igår. Men icke, vaknade tom tidigare en han brukar... 5.30!

Hur som helst så fick jag en fantastisk dag igår :) Efter lite fix o förberedelser under fm, gick vi ut o satte oss en stund i solen efter lunch. Såå skönt!
Lagom till "mellis" kom våra fina vänner över på semla o lite annat gott. Sunshine o kompis J lekte så bra, gick ut o blåste lite bubblor oxå ;) som J hade med sig.
Till kvällen blev vi 9 vuxna & 4 barn, om jag inte räknat fel... min familj som inte skulle vara hemma kom alla utom en =) Men himla trevligt va´ det å barnen höll ut till 21 (inte Liten då)!

tack ALLA för att ni kom å "gjorde min dag" & för fina presenter :)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar