torsdag 24 mars 2011

Puuhhh...

Startade dagen med en promenad till dagmamman, men fick med mig ♥ hem igen... vill inte vara där :( jobbigt! Ja, både för henne & mig ♥ Men men vi tar nya tag nästa vecka :)

Så förmiddagen har jag spenderat tillsammans med 2 härliga barn =) Dessvärre höll det inte i sig så värst länge... då Sunshine vägrade äta någon lunch :( å sen drog det igång. Inget var bra, grinade, snörvlade o snyftade om vartannat. Samtidigt försökte jag söva Liten som blivit trötter :/
Slutligen somnade iaf den lille o den "stora" fick en flaska välling o tittade på Bilar. Pust! Mamman tog sig en stor chokladbit :)
2 glada barn ;) tidigare idag













Lugnet varade i ca 30 min... Liten vaknade o Sunshine fortfarande grinig :( Så "räddaren i nöden" C räddade oss :) tack! Gick över dit en stund o lekte (pratade) av oss ;) Så innan middag var vi på topp igen! Liten somnade o Jag & Sunshine fixade egna hamburgare till middag.
Superfina filten som duktiga B sytt till Liten
svart & lila med stjärnor
Nyss hemkommen från BP å ny release =) Superskoj, men jobbigt... mer flås denna gång.
Nu lite kvällsfika å sen dusch.

Missa inte tävlingen (ett samarbete med Bambino) klicka HÄR!
Kram//i

1 kommentar:

  1. Tack! :) Jag hoppas också att det är på g men hade känningar med Alexander länge innan med. Känns som jag går på övertid redan med 9 dagar kvar eftersom A kom 13 dagar innan...

    Jobbigt när ens barn inte vill vara hos dagmamman, hoppas det löser sig.
    Vi hade också en grindag igår då A skippade att äta bra med lunch på förskolan. Är inte de roligaste av dagar.

    SvaraRadera