tisdag 15 mars 2011

En mysig dag

Idag har vi varit iväg på lekdate, hemma hos B. Sunshine var med hon me :D Bjöds på både semla o så korv till lunch (standard när vi träffas ;) enkelt, gott o barnen äter).5 mammor & 8 barn!!! Så väl hemma igen lekte vi ute i solen en stund, välbehövligt med lite luft ;) Det var iaf skönt... +34 grader i solen, så vi tog oss lite mellis där ute.
Bild på Liten & A, från lekbesöket igår :)
Liten sitter nu bra, ramlar endast ibland ;) men har nu kommit på att man kan sätta i händerna o sedan lägga sig på magen :D Min duktiga kille!
Min lilla prins på väg ner på mage
Sa tidigare idag "att förkylningen varken blir bättre lr sämre" DET skulla jag INTE sagt :( för just nu rinner snoren o det känns som mitt huvud e proppfullt av just det - snor! Undra hur mkt man kan producera??? Usch, hatar att gå runt o vara små"hängig" :( bättre att vara däckad något dygn o sen bra... inte som nu småförkyld i flera veckor.

Nu ska jag snart börja förbereda inför nattning :) klockan e snart 18 o inte ett gnäll än så länge :) men snart så... Efter det ska jag lägga mig på soffan o glo på tv.
Kram//i
P.S Jag har inlett ett samarbete med bambino som jag hoppas jag kan visa snart ;)

3 kommentarer:

  1. Vilket var det 9:e barnet?!?! Jag måste ha missat nån! ;-)

    SvaraRadera
  2. Håller med Åsa, jag får det också till åtta. Fast Ida kanske har nåt att berätta för oss ;-)

    SvaraRadera
  3. Sorry... 2 på dig Åsa ;)

    SvaraRadera