tisdag 8 mars 2011

Födelsedag ♥

Va e de för en dag? E de en vanlig dag? Nej, de e ingen vanlig dag för de e mammas/mormors födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!

Idag fyller min underbara o älskade mor år ♥ Så vi har varit där, fått god middag o till efterrätt: semla ;) dagen till ära.
Presentöppning (en jeans-skjorta, skitsnygg!)
Vår lilla tjej har hållt igång... inte varit still i mer en max 2 sek ;) ibland undrar man!?!
Lilla
(klänning H&M)
Idag bjuder jag på en bild på mig & min lilla kille ♥
Mor & son
Min farmor & farfar kom för att fira mamma, så Liten fick sitta i gammelFarmors knä en stund.
Rara gammelFarmor
Tidigare idag har jag & barnen varit hem till mamma Å o lilla A, fick supersmaskiga semlor o så korv m. bröd till lunch. Tack tjejer för idag =)
Så nu känner jag mig rätt färdig, så ligger redan i sängen :) tänkte ta mig en titt på "play" innan jag stänger igen.
Kram//i

1 kommentar:

  1. Hurra hurra för mamma/mormor idag!

    Ja, halsen kliar något fruktansvärt här också... Vi måste bli friska tills på tordag!

    Trevlig kväll och sov sött! KRAM

    SvaraRadera