lördag 24 juli 2010

vecka 38

Shit... snart e det dax :) börjar bli lite nervös! Snart snart e de ju faktiskt dax. Vecka 38 o 20 dagar kvar :D
Fina magen igår kväll :)













Mår ganska så bra förutom att orken tryter... tar gärna en vila på em, om jag får ;) Det har väl att göra med alla förvärkarna under nätterna :( inatt kom det en så fort jag vände på mig i sängen... suck!
Börjar bli lite orolig för om man verkligen förstår att det sätter igång när det är dax lr tror att det är de förbenade förvärkarna ;) det visar sig...
Kram//i

4 kommentarer:

  1. Fin du är! Jag drömde faktiskt inatt att du födde och det var den 28 juli :-) Drömde tom. om bebisens namn. Får se om jag har rätt, haha ;-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh va häftigt, kan du inte avslöja namnet... vi som inte har något ännu :/
    28... de e på tisdag va!? Snart ju, oj nu blev jag stressad ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är ett ganska vanligt namn, inget jag tror ni kommer ta men vem vet ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så spännande!!! Jag vill träffa liten i magen nu. Hoppas Engla har rätt och det blir på tisdag!
    Vi har haft en mycket trevlig dag i Stockholm. Ses nåt imorgon då kanske?
    Kram

    SvaraRadera