söndag 18 juli 2010

Söndag

Idag har vi tagit det ganska så lugnt, med lite hemmapyssel, då E har jouren.

Har ju glömt att visa Sunshines nya bänk, i samma serie som sängen.
Smart förvaring under locket...
given plats för alla "dock"saker
Nu har korgen fått sin plats i vårt sovrum :) Spjälskydd o bäddmadrass e nu färdigsydda. Bäddningen får vänta ett tag till, då Sunshine gärna bäddar ner allt möjligt i korgen mellan varven ;)
Blir så fint så ♥
Har även hunnit få upp lite väggdekaler, som jag fyndade igår på Köpmannen. Blev lite mer barnrum nu, var lite för vitt innan :)
Under täcket gömmer sig Sunshine...
sov för övrigt i spjälsängen hela förra natten ♥
Så söta :)
Har hunnit vika lite tvätt oxå, fick superhjälp me´! Sunshine viker sin egen... å det blir rätt hyffsat :)
E har varit på vinden o dragit rör o borrat tilluftshål till alla sovrummen. Så duktig min kille!
-"Jag viker själv"
Nu har E o Sunshine åkt iväg för lite skotermekning. Jag passar på att ta det lugnt då jag känner mig så trött i kroppen idag. Har precis ätit lite grillat så jag ska nog klara mig en stund ;) Antar dock att jag får cykla iväg o hämta hem min lilla tjej om någon timme...
Kram//i

1 kommentar:

  1. Så fint det blir! Gu va mysigt :) Längtar tills vi får se lillbebban som gömmer sig där inne :)

    SvaraRadera