fredag 16 juli 2010

Vecka 37

Nu e det nära :D hihi
Ja, snart sitter jag här med Lillskrutt i famnen :) Längtar
Har denna vecka haft ganska så ont på em & kvällarna. En ömmande svanskota o en bebis som "borrar" sig nedåt som ger ilningar o strålningar i benen :( ajaj samt en hel del onda sd...
Bjuder på en dagens bild i klänningen från H&M,
som inhandlades tidigare i veckan :)

Nu (till vänster) - med Sunshine (till höger)













Tycker att magarna är rätt lika, fast tror att magen "redan" sjunkigt lite denna gång, så den blir inte sådär klotrund som med Sunshine ♥











Hoppas på att ha mindre ont framöver, annars känns veckorna väääldigt långa :/
Men samtidigt inser jag att jag kommer sakna min fina mage, det är ju något så speciellt att få vara gravid, att se o känna magen växa :)
Kram//i

3 kommentarer:

  1. Det är ju så himla mysigt med magen ;) Saknar det! Men så kommer man nog alltid känna. När man ser en liten bebis kommer man sakna bebistiden med! Så jag får passa på att njuuuta nu :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Fina bebismagen!Visst är det speciellt, jag kan sakna magen och känslan av bebisen därinne redan.
    Förstår att tiden går segt nu när det är så nära, sen så fort bebis är ute så rusar tiden istället :-). Ha det gott i värmen!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Underbart fin mage du har vännen! Snart är det dags =) Tack det gick bra hos specialstien, ska tillbaka dit om några veckor igen. På fredag är det dags för UL igen - som jag längtar =) Hur har ni det annars då? Vi får trycka in en dejt snart nu under semestern =) Ha det bra! Kram.

    SvaraRadera