onsdag 28 juli 2010

Onsdag

God morgon ♥

Det har varit en lugn natt med sömn ;) så skönt o välbehövligt efter en gårdag med onda fötter o en hel del sd´d.
Idag blir en lugn dag hemma :) med lite städ, tvätt o plock. Kanske kan vi få till en lek- & kaffedate oxå :) mot em.

Igår kväll var det dax för snöskoteråkning på dammen igen... Sunshine åkte med E upp o när jag kom 1 tim senare hittade jag henne såhär:
Cola o pizza på skotern ;)
Mest ville S åka båt
I båten med pappa & T
(båten ville inte starta till en början men sen så...)
Min lilla älskling står o kikar ut över vattnet... kärlek
♥ ♥ ♥
Å så var det dax, efter någon timmes försening ;) Min älskling stod först på tur... o tanken var att åka rakt över dammen till andra sidan... lite långt tyckte jag men men...
Dessvärre sjönk E efter lite mer en halva vägen... första gången han sänker sin.
Då kör vi...
- "Heja heja pappa!"

Däremot fixade Lillebror att köra över... o tillbaka ;) J som oxå körde kom inte riktigt lika långt... skotern ville inte riktigt gå bra :(
Kikar när E bogseras in... Sunshine som knäppt :)
skulle knäppa på P.

Nu får det bli lite frukost/lättlunch?!?
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar