fredag 16 juli 2010

Vänner

Idag har jag & Sunshine umgåtts med vänner, i stort sett hela dagen :) Härligt med ledigt o sommar!

Startade ju dagen med bad tillsammans med några mammor + barn. Blev kvar till em då vi till slut tog oss hemåt för lite vila o middag. Middagen fick bli pizza. Gottigott!

Till kvällen fick vi besök av fina tjejerna M & J, för lite "gravidprat" medan småtjejerna lekte ♥

Så nu väntar jag på att E ska komma hem så vi kan kramas lite ♥ har knappt setts idag ju :( å en kram kan behövas då jag har rätt ont just nu :(
Sunshine har iaf somnat... i bebisens spjälsäng... men hon får sova där, min sötis

Nu friidrott, sen sängen.
Kram//i

1 kommentar:

  1. Just det.. jag har glömt fråga er om ni är intresserade av en lekstuga? Min brors sambos pappa har en som de vill bli av med. Alldeles gratis - dock behöver den målas. Men tror den ska vara i bra skick annars.

    SvaraRadera