fredag 4 juni 2010

Vecka 31

Mår ganska bra just nu :D Inte så många dagar kvar på jobbet :) Dock så värker fogarna o de onda sd gör mig trött, men bara jag får sova så känner jag mig ganska pigg o glad!

Tidigare tyckte jag att jag var större denna gång, men nu e det inte längre så. Jag e mindre, magmåttet e mindre o jag tycker att det syns ganska bra på fotona nedan. Ser ut som jag bär Lillskrutt mkt längre ner än med Sunshine.
Nu ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Då
(samma vecka)




























♥ "Fostret väger runt 1800 gram. Längden är ungefär 43 centimeter. Fingernaglarna har vuxit ut ännu mer och når fingertoppen. Fostret kan fixera blicken och ser bättre skillnad på ljus och mörker. Det verkar som om det även kan börja känna igen och reagera på musik som spelas vid upprepade tillfällen. ♥
Livmodern börjar närma sig revbenens nedre kant och många känner att de blir tyngre. Man kan ha gått upp ungefär 8-10 kilo. Hur mycket man går upp i vikt är olika." Läs mer HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar