fredag 11 juni 2010

Skolavslutning

Dagens outfit :)
Idag hade jag bestämt att jag skulle ha klänningen från Lindex, som jag beställde :) trots regnet! Matchade sedan med min rosa gummistövlar ;) Så nu e det sommarlov, dock inte för mig :( jobbar 2 dagar till... men sen... njuta :D

Eftermiddagen har vi tillbringat hos mamsen. Kikat på fotbollsVM o ätit god lasange :) Nu e jag helt slut o har rätt ont, så det blir till att sova, Sunshine har redan slocknat här bredvid.

Imorn blir det nog inte så mkt bloggande då vi åker iväg till Gröna Lund med härliga vänner :D Håller tummarna för att regnet ska sluta bara ;)
Kram//i

2 kommentarer:

  1. Åh så sommarfin du är :-)

    Ja inget regn imorgon tack! Vi tar bilen dit så vi ses vid entrén runt 12 :-) Glömde koftan på em också så vi åker förbi er vid 10 imnorgon och hämtar. Kramisar

    SvaraRadera