onsdag 23 juni 2010

Konstverk

Levande konst finns det ju något som heter ;) Det har Sunshine & jag ägnat oss åt nu på kvällningen. Skoj hade vi!
Sunshine vågade inte riktigt börja måla på magen först, så jag målade dit en glad gubbe...
Hur det gick sen kan ni följa här nedan ;)
Jag fick börja...
Några minuter senare :)
kolla in näsan ;)
Ytterligare några minuter senare :D
Jag o min älskling ♥ en liten konstnär ;)
Klar´t!
Denna sysselsättning kan jag varmt rekommendera till alla er med små + mage :D
Väldigt uppskattat o skoj att spara bilder på.

Kram//i

3 kommentarer:

  1. Åh gud så myyys! Har lovat Jolie att vi ska måla på min mage också, får bli på semestern :-)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Vad härligt! En riktig liten konstnär :)
    Vi vill gärna följa med och bada! Men det gör ju inget om det är varmare ;) KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Måla magen ska vi också göra, men spar det några veckor till =) Låter som en mysig midsommar.. vi har inte så mycket planerat mer än att vi ska hitta på nåt och äta gott med några vänner. Ha det bra! Kram.

    SvaraRadera