fredag 4 juni 2010

Grillat

:D
Har haft E´s jobbarkompis M här på grillat. Har suttit ute till nu, men jag har nu tagit mig in o krupit upp i soffan med en filt... brrrr, lite kallt e det allt. Grillade fläskfilé, majskolvar o halloumiost. Mums!

Idag har Sunshine varit med mormor & moster på Studentfirande. Så stort grattis till studenterna P & kusin S.
Sunshine berättade sedan för mig att morbror M hade kört en konstig bil utan tak ;) Å att hon vill åka en sån med morbror när hon fyller år! Så söt min lilla tjej ♥

Imorn blir E borta hela lååånga dagen då de ska iväg o fira en 30-åring. Så han lär va i fin form när han väl kommer hem igen ;) Jag & Sunshine får en dag för oss själva ♥ kanske tar vi oss till BakLuckan?! Hoppas iaf på fint väder.
Kram//i

1 kommentar:

  1. Köpte den av en skola här i närheten, dom som går bygg har gjort den! As nöjd och riktigt bra gjord =)

    Allt är bra! Dagarna flyter på och solen skiner ;) Bra med er oxå hoppas ja, går de bra med maggen ??

    SvaraRadera