lördag 5 juni 2010

UteLunch

Startade dagen med att skjutsa iväg E... ut på äventyr med D som fyller 30 år idag! Därefter tog jag & Sunshine tag i städningen som inte blivit av. Men nu så är dammsuget, torkade golv o dammat :) Så sköönt!
Medan jag torkade golven passade Sunshine på
att rada upp sina "älsklingar" o ropa:
- Mamma knäpp kort på mig ♥
Mitt på dagen kom mamma/mormor hit o vi tvättade fönster o satte upp nya gardiner i v-rummet. Blev lite mer somrigt o väldigt mkt ljusare :) Tack, älskade mamma! Därefter tog vi o bjöd mamma/mormor på lunch... det blev vitlökshamburgare på den lokala restaurangen ;) Sen fortsatte vi till Östhammar, där lillebror M & pappa/morfar lackerade om rallybilen... glass intogs oxå ;)

Väl hemma igen på em latade vi oss i solen med färska jordgubbar, men mormor fick fullt upp ;) Lite korv på altanen innan mormor & morfar begav sig hemåt.
Först Thea, sen Sunshine o sist Skrållan
♥ mys ♥
Nu ligger jag faktiskt i sängen o ska nog kika på någon film innan jag somnar. Har lite svårt att somna när E inte är hemma, men det ska nog gå... till sist ;) Lillebror o hans kompis K har varit här en stund, hämtat Thea, tagit sig lite kaffe o snackat på altanen. Men kylan & myggen kom så, de åkte vidare.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar