torsdag 26 april 2012

Vårfint

Har precis haft mamsen här på besök :) De små har nyligen somnat tillsammans i vår säng. Sötnosar! Sunshine har "bott" i den hela dagen, orkar inget. Min lilla skrutta e verkligen hängig :(
Mina hjärtan <3
På fm så passade jag och Eddie på att städa av och göra lite vårfint i v-rummet :) Det känns alltid lika fräsch när fönstren är tvättade, alla tavellister avtorkade, blommorna trimmade och nya gardiner upphängda. Vi var riktigt effektiva ;)
Vårfint i fönstret. Ett vitmålat soffbord...
Som ni ser så har vi numera ett soffbord. Har modifierat om ett större soffbord i ek, men som numera är vitt :) Blev himla bra! Nu fattas bara vita skåpluckor till tv-bänken, sen e jag nog nöjd med denna delen av v-rummet.

Nu ska jag läsa lite bloggar medan jag inväntar min stora älskling så vi kan fixa dagens middag, ugnspannkaka med bacon.
Kramar//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar