torsdag 19 april 2012

Träning

Nu tycker jag att jag kommit igång ordentligt med min TRX-hemmaträning :) Har tagit lite tid, men nu så börjar några övningarna sitta ordentligt o kännas lite bättre. Förhoppningsvis blir jag lite starkare oxå :D

Så dagens pass bestod av triceps, axlar, ben och mage :) Å en liten promenix med vagnen har det blivit oxå. Liten somnade vid 17, å sover förhoppningsvis för natten nu.

Tycker att trx-banden är riktigt skoj! Hoppas att det håller i sig ;) Dock har det varit lite knepigt att få till övningarna, å jag har måånga kvar att ta itu med. Tänk att kunna hänga dem i äppelträdet i sommar o köra passen utomhus, medan kidzen leker på gräsmattan. Har Ni testat detta?

Nu ska jag ta en dusch innan det blir dax för att BRYNÄS tar sm-guld!!! Hoppas, hoppas ;)
Kram//i

4 kommentarer:

  1. Vi har en nästan likadan. Tycker den är superbra när man vill kunna träna hemma och samtidigt vilja slippa massa stora träningsredskap. Vi har också planer på att hänga ut dom när det blir varmare. Riktigt guld att kunna köra ett pass ute på kvällarna:).

    SvaraRadera
  2. Spännande med TRX, kostar?

    SvaraRadera
  3. Tror de går på närmar 2000kr, men Blocket är bra ;) Köpte mina för 600kr, å dessutom oanvända!

    Men många tillverkar egna varianter...

    SvaraRadera
  4. Haha ja tillverkar egna gjorde min man. Han gjorde dem dock inte så hållbara :-/. Jag har testat och ska nog kanske testa igen. Har sagt upp mitt dyra gymkort så nu blir det hemmaträning för hela slanten! Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera