måndag 9 april 2012

En påsk i fjällen

1 vecka har spenderats i fjällen, med usel nät ;) Men lite skönt är det att få vara "mobilfri".

Dagarna har spenderats i slalombacken, uppe på fjället samt i en solstol (för min del). Sunshine åker nu slalom alldeles själv :) vi e såå STOLTA! Å hon tycker det e superskoj, ville inte åka hem från backen sista dagen...
Vår slalomprinsessa!
Jag o Liten har mest lekt i snön o tittat på alla skidåkare. Jag sabbade mitt knä, samma dag som vi skulle åka upp till stugan, så för mig har det varit vila o kryckor :( Väldigt trist! Men men, inget att göra åt. Håller jag mig lugn nu en tid ,så kommer jag troligen att bli helt återställd iaf.

Min älskade lilla kille är iaf ett motorfreak... å satt på denna så fort tillfälle gavs :D Ljudeffekter bjöd han på me ;)
Älskade skrutt
Nu ska jag ta o kika på Alcatraz o sen invänta min stora älskling som är ute o åker på vägarna.
Kramar//i


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar