fredag 13 april 2012

NIVEA Deo

Jag har haft nöjet att buzzat NIVEA deo´s och är nu förväntansfull över hur mina vänner och kollegor tycker att den är.

NIVEA PURE & SENSITIVE innehåller kamomill som har lugnande och anti-inflammatoriska egenskaper vilket motverkar hudirritationer. Den innehåller oxå avokado som hjälper till att förbättra hudens återfuktning samtidigt som den gör att det känns mjukare.
Läs mer HÄR!
NIVEA
Jag har själv använt den ett tag, på jobbet, hemma och i fjällen. Jag tycker att den har fungerat väldigt bra :) Den har absolut tagit bort ev. lukt! Samtidigt som den är helt luktfri, vilket jag tycker kan vara bra, för då kan man obehindrat använda sin favvoparfym samtidigt. Jag tycker oxå att den känns mkt snäll mot huden.

Någon som testat NIVEA pure & sensitiv?!?
Kram//i

1 kommentar:

  1. Hejsan sötis! Tack så mycket, allt är okej med mig :-) Har haft det lite jobbigt under dagen med smärtor osv, men nu känns det lite bättre. Efter en hel natts sömn så är jag säkert mig själv igen imorgonbitti! Fick med mig ytterligare några nya mediciner så jag ska hålla mig på topp hela våren & sommaren får vi hoppas. Allt bra med er? Deon verkade intressant, har dock inte testat den ännu. Men kanske blir en sådan nästa gång det är dags för en ny :-) Ha det bra vännen - kramar <3

    SvaraRadera