söndag 18 mars 2012

Traisg bil, inte kul!

Ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig... :( Bilen har pajat. Så nu har jag varit iväg o hämtat hem Eddie som åkte iväg med pappa tidigare. Pappan stannade meckade.

Själv ska jag bjuda min älskade familj på middag idag, mor & far samt syster o bror :) Så nu har jag pillat i mig lite, sen, lunch o sitter med en kaffe innan jag ska dra igång med städningen o Liten förhoppningsvis sover en stund till.

Men måste visa er en bild på min oerhört vackra rygg, å inte känns det helt 100 efter naprapatbesöket i onsdags heller :(
Lovely - not!


Kramar//i

2 kommentarer:

  1. Men oj ska den se ut så där efter en tur till naprapat besök??? Hoppas du blir bättre kram

    SvaraRadera
  2. Ja tror det. Men jag får väldigt lätt blåmärken oxå så det är inte så konstigt...
    Känner mig bättre.

    SvaraRadera