fredag 23 mars 2012

Fjärilar...

Idag har jag sett våren första fjäril :) Här utanför vid altanväggen flög den fram o tillbaka, innan den försvann över hustaket.
Tror det är en Nässelfjäril?!
Dagen har bjudit på mkt. Startade med en kaffe tillsammans med B o barnen. Kidsen lekte av sig en stund innan pappa i huset kom hem o böt av mig, då jag skulle iväg till jobbet. På jobbet hade vi "filmfredag"!

Väl hemma igen, hade E gjort Chili Corn Carne - gott! Tog oss iväg till grannarna, å det slutade med att vi tog en vända i skogen tillsammans med barnen. Tänk vad barnen älskar att vara ute, nu när all snö är borta o det är varmare :D En härlig inledning på helgen! 

Skål, nu ska jag ta mig ett glas vin!
Kramar//i

2 kommentarer:

  1. Inte bara barnen som älskar att vara ute när snön är borta :-)

    SvaraRadera
  2. Haha, nej det e sant! Även VI o "gamlingarna" ;)

    SvaraRadera