söndag 4 mars 2012

Helgen

Helgen har bjudit på en hel del sol o då passade vi såklart på att lapa lite värme & ljus ;) Korvgrillning fick det bli som lördagslunch :)
Mina underbara små hjärtan
Sunshine fick sedan följa med kompisen L till Lek och busLandet, å behöver jag säga att hon blev glad :D!?! Ni som inte varit där, väl värt ett besök!

Till kvällen bjöds det på grönsaksdipp, ost & kex, vitt vin, godis o lite annat smått o gott. Tv´n visade Andra chansen, o tillsammans med några härliga tjejer blev det en skojig kväll med mkt prat :)
Mums...
Dagen har bjudit på lite feber för Eddie (18-män sprutan), lite shopping till mamman o presentinköp. Jag behövde fylla på med lite softa tröjor till jobbet, fick med mig ett par st samt jeans, bh-topp, linne o lite annat :) Välbehövligt, nu väntar jag bara på att min vårjacka ska komma oxå...
Å idag såldes Emmaljungan iväg :/ lite blandade feelings är det allt, så nu kör vi sittvagn :)
Dagens plankan - check!
Kramar//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar