lördag 17 mars 2012

Oväntad lördag...

Vid frukostbordet i morse fick jag ett sms från bästaste Cilla... å plötsligt var familjen påväg till Åland :) Så skojigt med spontana äventyr! En kanondag med EckeröLinjen fick vi, barnen lekte en hel massa o så blev det lite shopping.
Startade med en glassfika
Skönt att barnen kunde springa omkring i lekrummet lite som de ville, vi vuxna bänkade oss vid bordet precis utanför å sen var alla sysselsatta ;)
Skojigt att köra Alfons helikopter!
 Lite trötta när vi kom hem så dagens middag bestod av grillkorv m. bröd. Å efter det fick vi lite ny energi så jag o Sunshine satte igång med ett bullbak...
Min duktiga tjej penslar på ägg
Nu sover kidzen så för mig o älsklingen blir det lite filmmys.

Hoppas ni oxå haft en härlig Lördag, trots gråvädret.
Kramar//i

2 kommentarer:

  1. Vad roligt, här orkade vi inte heller något mer än korv med bröd till middag :-)
    Hoppas ni gillar filmen! Puss min fina vän <3

    SvaraRadera
  2. Åhh det låter som en helmysig dag! Kramar <3

    SvaraRadera