onsdag 14 december 2011

Onsdag

Idag har jag o barnen haft en hemmadag. Var supertrött i morse, blev väckt av E när han skulle iväg till jobbet. Yrvaken tog jag mig till soffan där Eddie redan satt o kikade på Barnkanalen.

Efter frukost julpimpade vi vår kökslampa :) blev himla julig. Efter lunch startade det... Liten vägrade sova, å blev bara tröttare o tröttare så när kl passerat 15 var det mest skrik o grin innan han till slut slocknade. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, så idag har mammans tålamod inte varit på topp :(
Mina älskade små busar
När väl E kom hem o Liten vaknade var det grin igen... men till slut fick han i sig lite mat o vi klädde på oss o tog en promenad i mörkret. Väldigt skönt o glada barn (o en glad mamma)! Nu sover de sött i sina sängar o jag ska klicka hem lite julklappar o sen sy...

Måste visa er Eddies första par:
CoolingKille
Kan det bli sötare?
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar