måndag 19 december 2011

Julgran

Sen Sunshine föddes har vi haft en "äkta" plastgran ;) (i allergisynpunkt). Men i år ville jag ha en äkta, men vädret har varit så dåligt under helgen så vår "gamla" fick komma upp i år igen :)
Så hela familjen har nu på kvällningen klätt granen. Å den blev så fin så!
Familjemys
Röda kulor
Eddie hjälpte oxå till

Efter att jag & E fått i ljusen, fick barnen på egen hand hänga i kulor & diverse pynt.

Dagen har annars bjudit på besök av mamma :) läkarbesök, vi har gjort alla julkort redo för lådan m.m.

Nu på kvällen har jag slagit in de första julklapparna :) Egentligen brukar jag spara alla till kvällen före julafton då jag & E sitter tillsammans o slår in alla, kommer på lite rim o har det julmysigt. Men dessa ville jag ha papper på fort så ingen ska kunna tjuvkika ;)
Julpapper
Nu ska jag slå mig ner i soffan med honungsvatten, då min hals fortfarande strular på kvällarna :(

Just det :) Idag har vår lille prins blivit hela 16 mån. Stora killen! Å Sunshine har tagit JULLOV!
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar