torsdag 1 december 2011

Make Up

För någon vecka sen fick Cilla för sig ;) att vi skulle beställa smink från England... å nu har det kommit :D Hihi, som julafton kändes det när jag fick titta ner i paketet.

Ser verkligen superfint ut o väldigt, väldigt billigt! Nu återstår det dock att testa hur produkterna är. Så det får jag återkomma till. Någon som har någon erfarenhet av Elf?
MakeUp fr Elf
Inviger några redan ikväll då hela familjen ska iväg på JulFest! Sunshine o dagmammorna ska lussa för oss, å så blir det fika, lotteri o kanske ett besök av självaste Tomtefar ;) En kanonstart på december!


Idag har Liten fått vara hos Cilla o grabbarna medan mamman (jag) var iväg o klippte håret. Supernöjd! Får visa en bild senare...
För Eddie gick det oxå toppen, vinkade så glatt när jag gick. Men vem gör inte det när man får leka o busa med kompisarna ;) Det är dax att träna lite på att bli lämnad, då det snart (i januari) är dax att börja hos dagmamman han me. Tänk vad tiden går, snart e han inte så lite längre, min lilla plutt!
Kram//i
P.S Idag finns mina tankar hos en vän o hennes fina familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar