måndag 5 december 2011

Måndag

2:a ADVENT fick bli en hemmadag, då var borta hela fredagen & lördagen... Skönt att få städa av o bara vara. Barnen lekte glatt, till en början, Liten blev trött tidigt, så i med lite tidigt lunch o ner i sängen. Sov över 2 timmar :) Sunshine kilade över till kompisen L o lekte lite.

Em slutade med familjemiddag hemma hos Cilla :) Taco, mums! Länge sen jag åt det, å då äter man ju alltid för mkt... så nästa gång ska jag hålla mig till 1 bröd!

Kvällen bjöd på lite mys i soffan, tända ljus o julkalendern innan barnen somnade.
2:a ljuset tänt
Börjar längta lite till vi får plocka fram alla tomtar o göra riktigt juligt :) Men håller mig nog till helgen 4:e advent. Hur gör nu med julpyntandet? Å när klär ni julgranen?
Älskar levande ljus
Idag blir det ev en vända till Uppsala, medan E övningskör... sista lektionen, strosar nog jag o barnen runt o kikar lite i butikerna.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar