tisdag 6 september 2011

Tisdag me lite jobb

Dagen började bra... vi försov oss :) men det gick bra till slut ändå. Så fm har spenderats med kollegorna på jobbet så nu är arbetet inför våren igång :) Skojigt! Liten fick följa med som maskot, men höll sig ganska så nöjd på golvet o i knäet.

Försökte ta några fina syskonkort för ett par dagar sen, lyckades väl sådär ;) det busades mest...
♥ syskonkärlek ♥
Nu ska jag ta o röja lite på "kontoret" som ser ut som ett bombnedslag :/ Sedan väntar Uppsala - måste hitta ett klinkers till badrummet. Vi har inte hittat något som vi båda gillar... får se om vi lyckas få med oss något hem idag :) Håll tummarna ;)
Kram//i

1 kommentar:

  1. Härligt med lite planering på jobbet. Mysig syskonbild med :) Jag försökte häromdagen med mina pojkar men lillebror försökte bara äta upp storebror, hihi.

    Lämningarna för oss har gått upp och ner. När jag jobbade var det ju också tufft när han grät och man hade ångest hela dagen på jobbet. Däremot så vet jag ju hur mycket han tycker om att vara där. Vissa gånger har jag ringt och frågat hur det gått och då har jag fått höra att han blivit glad så fort han inte sett mig längre. Nu är det nog mest för att det är nya lärare och ny avdelning med en del nya rutiner som han tycker det är jobbigt att jag går. Plus att han gick från förskolan med blöja och kommer tillbaka blöjfri. Det är ju mycket svårare att gå på toaletten där än hemma.

    Vad skönt att era lämningar börjar gå mot det bättre. Kan ju vara skönt om det känns bra när det blir jobbstart och man kanske inte alltid har samma möjlighet att dröja kvar när man lämnar.
    Hoppas ni får en mysig och lugn söndag!

    SvaraRadera