söndag 11 september 2011

Rekord...

Idag har jag slagit REKORD, ett rekord som troligen kommer att stå sig flera år framöver ;)
Som småbarnsförälder så är fenomenet "sovmorgon" något som inte växer på träd. När man väl får chansen, brukar iaf inte jag kunna sova så särskilt länge iaf :/ Men idag vaknade båda jag & E av att telefonen ringde, å då va klockan 12.17!!! Shit -  men så kom vi inte i säng förrän runt 04. Skönt var det iaf att sova... Sunshine var det som ringde, å hon tyckte vi skulle hämta henne :) gullunge!

Gårdagskvällen blev mkt trevlig :) God mat & dryck samt gott sällskap! På hemvägen hämtade vi upp E, å fick med oss ett par st hem... musik o prat fram till 04. En blev kvar på soffan ;) haha
Ett glas vitt
Nu på em/kvällningen har vi haft besök av E´s pappa + sambo. Så nu har jag precis nattat Liten, som var tröttis idag, å diskat undan ALL disk. Tror nog att jag kan vara värd en BIG skål med pop corn ;) Yes, så får det bli!
Kram//i

1 kommentar:

  1. Vicka sjusovare... :-) Det var ni värda! Ses på tisdag! KRAM

    SvaraRadera