lördag 24 september 2011

Lördagskväll

Hmm, sitter i soffan, dricker lite vin o känner mig rastlös. Barnen sover sen länge o E gick precis o la sig.
Klockan har slagit 8 å här sitter jag själv!?!

Idag glädjer jag mig iaf åt att all kakel o klinkers är på plats. Fogning blir det i veckan å sen är det bara att börja fixa :D Behöver jag säga att jag lääängtar!

Hur som helst har jag haft en toppendag tillsammans med kidzen; fotboll o middag hos mamma/mormor. Tyvärr slog tröttheten in lagom till (den något sena) middagen o barnen "bröt ihop"... men men så är det ibland. Älskade ungar! Imorn ska jag krama om dem lite extra ;)

Nu funderar jag allvarligt på att göra E sällskap i sängen... sitta här själv, vinglaset tomt o trista tv-program? Nej, så får det bli å så är vi pigga o får en massa gjort imorn ist :)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar