måndag 9 januari 2012

Ny vecka

Måndag igen o en ny vecka ligger framför oss :) Fast egentligen är det med lite blandade känslor denna vecka tar sin början, men det ska nog gå bra. Imorgon är det dax för min lilla kille att börja hos dagmamman... det känns nog lite i alla mammahjärtan när det är dax, iaf i mitt!?! Men på fredag är det äntligen dax för KNUTmasso :D Ska bli så himla skoj!
Morgonmys
Vi startar dock dagen med en lekdate hos familjen P. Å sen blir det ett läkarbesök för mig, o som faktiskt gjort mig lite nervös :/ har inte tänkt på det alls tidigare men sen igår så har det smugit sig på. Berättar mer om det senare.

Nu ska jag hämta min lille jollrande kille från sängen o mysa ner mig i soffan en stund innan vi startar den här dagen (o veckan) på allvar. Ha en skön dag alla NI!
Kramar//i
P.S Idag håller jag tummarna för min älskade E oxå ;) Idag är dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar