torsdag 5 januari 2012

Fjällen = bäst!

 Vi har haft en helmysig vecka i fjällen! Snö´n håller ju barnen (& oss andra) sysselsatta ;)

 En dag var vi i backen o åkte slalom. Det gick ganska så bra för Sunshine. Jag & E blev kvar lite längre o tog några åk, bara vi 2 :) Lite "par"tid är ju aldrig fel.
Jag på skidor...
Min snowboardåkare
 En dag tog jag, E & Sunshine skotern upp till en fjällstuga. Där blev det frasvåfflor med grädde o hjortronsylt. Såå gott!
Men det var en hel del folk så vi fick vänta ganska länge på godsakerna...
Min STORA kärlek
 Så tiden ägnades åt att läsa bok o fotografera lite :)
Lite frost på fjällstugans fönster
Jag & Sunshine (fin frilla man får av hjälmen - not ;)
Å så äntligen kom våfflorna.
GOTT!
Nu e vi hemma igen o har varit iväg på H´s 4-års KaLaS. Lunch o gott fika + fiskdamm, så nu varvar vi ner i soffan medan Liten sover. 

Min underbara familj!
Kälkåkning


Lilla & stora E


 Kram//i



2 kommentarer:

  1. Åh vad jag längtar upp till stugan nu!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni har haft det! Jag längtar upp till snön och fjällen. Min familj har stuga i Jämtland men det har inte varit så frestande att resa med båda barnen än. Till sommaren kanske :)

    kramar

    SvaraRadera