söndag 29 januari 2012

Glasögonorm

Idag har jag invigt mina nya glasögon :) Å de e såå coola! Älskar dem! Gillar dem främst för att de syns, man lägger märket till dem (hoppas jag iaf). Å så ser jag ju lite bättre i dem oxå.
Framifrån är de helsvarta, men från sidan lyser de oxå i gult. AIK-varning, jag vet, men det kunde inte hjälpas ;) "Några" blir säkert lite extra glada för det...

Fick inte till någon riktigt bra bild, men här ser ni iaf hur bågen är 2-färgad :)
Mitt nya jag!?!
Nu ska jag "nöta in" dessa tills de andra 2 kommer... en "sportigare" variant o ett par solbrillor.
Kramar//i

2 kommentarer:

  1. Jättesnygga :) Du passar i glasögon med färg på bågarna :) Själv har jag bågar som syns så lite som möjligt.

    Du får hemskt gärna titta på soffan. Den behöver lite underhåll och framför allt en omklädnad. Vi har lagt ett tygstycke av vaxduk över provisoriskt så att det ska gå att torka av lätt. Varje gång vi klädde om den (vi har gjort det x antal gånger) så har det varit en liten hund eller katt eller ett barn som har geggat ner den. Dock är den jättefin om man fixar till den lite :)

    Hoppas denna arbetsvecka också går bra!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Tack! Gillar dem verkligen så jag hoppas de passar mig oxå ;)
    Ja, kommer gärna o kikar på soffan så får vi se :)
    Kramar

    SvaraRadera