torsdag 19 januari 2012

Förkylning

Jepp, nu har jag blivit förkyld oxå :( Trodde efter lunchen att jag skulle få feber, men efter 1 timmes sömn på soffan kände jag mig piggare :) Som tur är för imorn åker jag & E, tillsammans med Cilla & D, iväg o bor på hotell en natt. Så jag MÅSTE hålla mig frisk ;) Ska bli himla mysigt!

Inskolningen går bra, men den tar lite tid då vi har 2 dagmammor. Men nästa vecka är det dax för jobb... så jag hoppas, hoppas att det kommer gå bra för mitt älskade lilla hjärta.
Min lilla superhjälte
Nu blir det pop corn & presentpyssel till en liten, liten tjej :)
Kram//i

1 kommentar:

  1. Det kommer gå bra nästa vecka! E är en stor kille som dessutom har storasyster med sig :-)

    Längtar till imorgon!!! Hoppas du inte blir sämre under natten :-S

    KRAAAAM

    SvaraRadera