tisdag 17 maj 2011

Vår dag

Idag har det varit tvätt på schemat, perfekt väder för torkning = sol & blåst... men vad händer, jo efter lunch börjar det regna :/ så jag hinner endast tvätta 2 maskiner. Får fortsätta imorn helt enkelt ;)

Fick besök av vännen E mitt på dagen, toppade hennes hår o pratade lite skit =) så trevligt!

LÖRDAG åker vi!!! Jiippiiii! Så nu har jag börjat planera lite för inköp (barnmat, solkräm & "mediciner") & packning... men allt tar sån tid då Liten inte är på topp :( utan mest vill bli buren lr sitta i knät.
Bad i diskhon e skoj :D
Fick iaf armarna "fria" en stund medan han skuttade omkring i hoppgungan.
Hopp hopp...
Till middagen tog vi oss hem till min mor & far, vilken vanligtvis tar ca 15 min men nu tog typ 40 min pga av alla vägarbeten :( trist!

Nu blir det tv & sen tidigt i säng.
Kram//i

1 kommentar:

  1. Gryyymt irriterande med vägarbetena. Kom försent till jobbet imorse :-( Du, jag hann inte växla idag, men gör det på torsdag istället.
    Trevlig kväll! Puss&Kram

    SvaraRadera