torsdag 12 maj 2011

Torsdag

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen :/ men det härliga o underbara vädret har hållt mig utomhus ;)

Idag har jag & barnen varit iväg o shoppat sommarkläder inför Bulgarien-resan =) Sunshine fick med sig mest hem. Jag hittade ett par gladiatorsandaler, underkläder, strumpor m.m.
Nu på em har det varit ordentliga regnskurar med åska, å min underbara lilla tjej tog genast av sig kläderna o sprang ut i regnet =)
- "Va härligt det är mamma!"
Igår tillbringade vi näst intill HELA dagen utomhus =) Rensade i rabatter, klippte ur vinbärsbusken (inte klar) o beskar vårt fläderträd.

Liten fick hålla till på gräset... Han övar sig för fullt på att krypa :/ men har lovat mamma att inte krypa förrän efter vi varit i Bulgarien ;) så mamma kan ligga still o sola :) tvivlar på att han kommer att "hålla" vad han lovat ;)
Liten övar sig...
Kvällen igår så bjöds det på rabarberpaj här hemma :) första för i år. Så pappa D & grabbarna kom över o smakade.
Sunshine & kompis L kom på att det gick att klättra i fläderträdet, nu när jag klippt bort alla skott.
Min lilla älskling
Fina lillebror N & Storebror L som klättrar i träd













I måndags var vi o kikade på när kossorna släpptes ut på grönbete =) Det är verkligen så härligt att se hur det spritter i kroppen på dem. Så tack B för att vi fick komma o dela kossornas glädje ;)
Hopp & skutt ut i det fria
Nu ska jag nog ta fram dammsugaren... om jag orkar ;) Har iaf vikt ihop tvätthögen :)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar