fredag 20 maj 2011

Done!

Dagen idag har varit rätt lugn :) Trodde jag skulle vara stressade i o med all packning, men vi har haft en mysig dag ute i solen. Njutit av solen o tagit en kaffe medan lillprinsen sov =) å Sunshine & kompis H hade lite vatten"krig" - me like! Men snart så hoppas vi på strålande sol, god mat & bad ;) Ja, lite packning har vi hunnit oxå ;) Så nu är allt klart! Hoppas jag...
Så fin!

Just nu känner jag mig ganska lugn :) ingen resfeber ännu, men måste nog erkänna att det är lite blandade känslor som snurrar... nervöst samtidigt som det känns alldeles underbart att få komma bort tillsammans med min älskade familj & fina vänner :)
Imorn väntar... detta!
Sunshine tyckte vi skulle flyga nu ikväll när all packning var klar, söt-unge!

Så nu säger jag tack & hej på ett tag, för jag ska ha semester :) kanske, kanske blir det något inlägg... men lovar inte ;)

På återseende.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar